Neem contact op
Als u vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Dit kan via het contactformulier of de Whatsapp chatfunctie. We streven ernaar om binnen 24 uur te antwoorden.
Houd er rekening mee dat dit in het weekend langer kan duren.
VEELGESTELDE VRAGEN
Accepteren jullie retourzendingen?
Ja, Wij accepteren retourzendingen die binnen 14 dagen na ontvangst retour gemeld worden. Wil je graag nog iets meer informatie over retourzendingen? Kijk dan op de pagina retourbeleid.
Wanneer ontvang ik de Track & Trace?
Je ontvangt een e-mail met de track & trace zodra je bestelling is verzonden.
Hoe weet ik of Kzbkicks betrouwbaar is?
Wij zijn een erkend bedrijf met intussen 3000+ tevreden klanten. Ook zijn wij KVK ingeschreven en kun je ons terugvinden onder kvk-nummer 81865767
Waarom is mijn online bestelling geannuleerd?
In sommige gevallen is het mogelijk dat je bestelling is geannuleerd. Dit zijn een paar mogelijke oorzaken:
- We hebben een onjuist of onvolledig verzendadres ontvangen waardoor we je bestelling niet konden verwerken.
- Je betaling is niet goed afgerond. let er bij achteraf betalen goed op dat je jezelf eerst dient te verifiëren met je klarna/riverty account.
- Het item dat je wilde bestellen Bleek helaas niet meer op voorraad te zijn.
Mocht je nog vragen hebben over je geannuleerde bestelling neem dan contact op met onze klantenservice.